Odpowiedzi

2010-03-25T19:10:42+01:00
1. mak -> motyl -> pająk krzyżak -> sikorka
2. kapusta -> bielinek kapustnik -> drozd -> kuna
3. glony -> szprotka -> mewa
4. ziemniak -> stonka -> bażant -> lis
5. kora -> kornik -> dzięcioł -> jastrząb
6. plankton roślinny -> rozwielitka -> karp -> szczupak
7. orzech laskowy -> wiewiórka -> kuna -> wilk
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T19:18:30+01:00
Zboże -> mysz -> kot -> lis
konik polny -> żaba -> wąż -> jastrząb
moczarka -> ślimak -> szczupak ->człowiek
ziemniak -> stonka -> bażant -> lis
glizda -> kura -> wilk -> (nie wiem xd)
suseł -> kruk -> gronostaj -> sowa śnieżna
mszyce -> biedronka -> pająk -> strzyżyk

Liczę na naj :)
2010-03-25T19:33:07+01:00
1. Dąb szypułkowy - Piędzik przedzimek - Sikorka bogatka - Łasica
2.Ziemniak - Stonka - Bażant - Lis
3.Martwa materia organiczna - Wiciowce - Okoń - Szczupak - Człowiek
4.Brzoza - Mszyce - Biedronka - Sikora
5.Szarotka - Lemingi - Pardwa górska - Suseł
6.Liście - Zając szarak - Lis - Wilk
7.Plankton - Rozwielitka - Płoć - Szczupak