PILNE NA TERAZ! :)
Opisz swoja wlasna bezludna wyspe :
-gdzie jest twoj dom,
-co jesz,
-jak checesz stad uciec,
-jak wyglada twoja wyspa,
-jak dlugo tu jestes,
-jak sie tu dostales,
-co dzisiaj robiles
- co jest najgorsze na wyspie
-jakie masz plany na przyszlosc

BARDZO BARDZO PROSZE!!!!! najlepiej zeby to tworzyloo jedna calosc, taka ala historyjka/opowiadanie !

2

Odpowiedzi

2009-10-29T18:43:12+01:00
Niema jej na mapie.
dom mój znajduje się na niewielkim pagórku.
Jem najczęściej ananasy.
nie chcę z tąd uciec ponieważ żyje mi się tu dobrze.
jest kształtu owalnego.
jestem tu od kilku tygodni.
płynąłem na ryby, gdyż nagle rozpętał się sztorm, a potem znalazłem się na tej wyspie.
tworzyłem łuk i strzały aby iść na polowanie.
najgorsze na wyspie jest to że jest to bezludna wyspa i niemam z kim pogadać.
mam zamiar stworzyć tu wspaniały klimat do życia.

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T18:44:21+01:00
Jestem na bezludnej wyspie...
Mój dom jest w jaskini, zasłoniętą drzwiami od mojej awionetki.Żywię się rybami, które łapię na własnoręcznie zrobioną wędkę oraz małymi zwierzątkami które upoluję i owocami z drzew.
Muszę stąd uciec i mam już plan :) Zbuduję tratwę na której popłynę mam już własnoręcznie wykonaną siekierkę z kamieni i drewna. Narąbie trochę drzew i z liści palmowych zrobię żagiel.
Jestem już tutaj dość długo ... Jeżeli dobrze liczę to już ok. 2 lat. Nie zbadałem jeszcze całej wyspy bo jest za duża na wycieczki bez jedzenia, do takich wypraw trzeba się przygotować parę dni wcześniej. Robiłem już 3 takie wycieczki na północ zachód i wschód tej wyspy. Na szczęście potrafię określać kierunek za pomocą zegarka^^.
Zobaczyłem iż nie daleko od miejsca mojego zamieszkania jest woda pitna, więc co dnia chodzę i zbieram ją do skorupie po kokosie.
Rozbiła się tutaj moja awionetka i niestety muszę tu zostać ... Radio nie działa i nie mogę wezwać pomocy.
Dzisiaj musiałem wyjść po wodę nazbierać sobie troszkę jedzenia.
Powoli składam tratwę w całość lecz co tydzień przychodzi tutaj stado wilków i coś mi zabiera.Niekiedy drewno, czasami piją wodę i zabierają mi jedzenie. Lecz wynalazłem sposób i odganiam je ogniem.
Moim planem na przyszłość jest wydostanie się z tej wyspy i napisać książkę o moim przetrwaniu na bezludnej wyspie.
Jak coś wybierz najlepszą^^ Pozdro
1 5 1