Z podanych niżej cech charakteryzujących różne klimaty wybierz te, które odnoszą się do klimatu równikowego, i wyybierz te które pasują do klimatu równikowego
KLIMAT RÓWNIKOWY.
1.gorące lata i chłodne zimy
2.mała wilgotność powietrza
3.małe roczne wahania temp.
4.nie ma pór roku
5.znaczne roczne wahania temperatury
6.wysokie temp. przez cały rok
7.duża wilgotność powietrza
8.występują 4 pory roku.

3

Odpowiedzi

2010-03-25T19:05:43+01:00
Klimat równikowy:
3.małe roczne wahania temp.
4.nie ma pór roku
6.wysokie temp. przez cały rok
7.duża wilgotność powietrza
41 4 41
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T19:05:44+01:00
KLIMAT RÓWNIKOWY.

3.małe roczne wahania temp.
4.nie ma pór roku
6.wysokie temp. przez cały rok
7.duża wilgotność powietrza
48 4 48
2010-03-25T19:06:34+01:00
Klimat równikowy:

3.małe roczne wahania temp.
4.nie ma pór roku
6.wysokie temp. przez cały rok
7.duża wilgotność powietrza
35 3 35