Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T19:08:12+01:00
1.Pchła, która ma wysokość 1 mm, potrafi skoczyć na wysokość 13 cm. Na jaka wysokość mógłby skoczyć człowiek o wzroście 1,7 m ,gdyby był tak skoczny jak pchła?

1cm=10mm
13cm=13*1cm=13*10mm=130mm

130mm - wysokość jaką potrafi osiągnąć pchła podczas skoku
1mm - wysokość pchły
130:1-130 zatem pchła potrafi osiągnąć wysokość 130 razy większą od swego wzrostu

gdyby człowiek był taki skoczny, to mółby skoczyć na wysokość:
1,7m*130=221m
131 4 131
2010-03-25T19:08:19+01:00
1,7m = 1700mm

1700mm × 130mm = 221 000mm
221 000mm = 221m
72 3 72
2010-03-25T19:11:19+01:00

1mm = 130mm
1700mm = x

x = 130 * 1700/ 1
x = 221000mm
x = 221 m

Gdy człowiek był by tak skoczny jak pchła skakał by na wysokość 221m
49 3 49
skakałby pisze się razem :3
Julia(natkabama3) dziękuje za pomoc.
Wam wszystkim odpowiadającym na to pytanie.