Odpowiedzi

2010-03-25T19:08:34+01:00
Panie Boże, dziękuję Ci za dary które mi ofiarowałeś, ale proszę Cię o jeszcze jedno aby pokój na świecie stał się rzeczywisty a nie żeby to były puste slowa. Wiem że mogę prosić o nazbyt wiele ale to ważne nie tylko dla mnie ale i dla ciałego świata.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T19:09:16+01:00
Panie Boże wszechmogący!
Prosimy Cię, za wstawienictwem świętych , by na naszej planecie zapanował pokój. By świat był taki piękny jakim go stworzyłeś. Nie chcemy, tego zniszczyć. Prosimy Cię daj nam siły na lepsze życie, Prosimy spraw byśmy się umacniali w wierze oraz byśmy potrafili żyć na Ziemi. Amen.
2010-03-25T19:57:40+01:00
Panie Jezu, który umarłeś za nasze grzechy na krzyżu, oszczędź cały świat od śmierci i wojny i zgódź wszystkie narody.
Amen.