Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T19:07:06+01:00
Przez gest np pocałunek,prezent,list,przez miłe słowo,przytulenie
1 1 1
2010-03-25T19:08:05+01:00
Jesli nie chcemy żeby ta osoba wiedziała że to my to w anonimowym liście a potem dawać DELIKATNE znaki że to ty napisałaś :)

Albooo osobiście :)
2010-03-25T19:09:03+01:00
Miłość można wyznawać naprzykład tak idziesz z chłopakiem i gadasz np. że ktoś się w tobie zakochał i pytasz co on by zrobił gdybyś go kochała jak odpowie ze cię też by kochał to mo powiec że go kochasz a jak on powiee ż e by cię nie kochał to mu tego poprostu mie mów