Odpowiedzi

2009-10-29T18:41:03+01:00
Np.cukier i sól rozpuszcza się lepiej w gorącej wodzie
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T18:53:00+01:00
Cisnienie jest skutkiem temperatury
Im temperatura wyższa tym cząsteczki powietrza są bardziej aktywne . Powoduje to niski nacisk powietrza na ziemie .
A jak jest zimno cząsteczki są zbite , malo aktywne . Powietrze wywołuje duzy nacisk na powierzchnie ziemi .
2 5 2