Odpowiedzi

2010-03-25T19:21:13+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T19:42:05+01:00
3(x³+1) x+3 3(x³+1) x+3
--------- x --------- = ------------ x ------------ =
(x+3)(x+1) 3(x²-x+1) (x+3)(x+1) 3{(x-1)(x+2)}


(x³+1) 1 x³+1 x³+1
--------- x ---------- = -----------------------=-----------------=
(x+1) (x-1)(x+2) (x+1){(x-1)(x+2)} (x+1)x²+x-2

x³+1 x³+1
----------------------= -------------------
x³+x²-2x+x²+x-2 x³+2x²-x-2