Odpowiedzi

2010-03-25T19:12:03+01:00
W muzem nalezy zahchowywac sie cicho spokojnie
isc za przewodnikiem
niczego nie doykac
nie robic zdj. nie uzywac telefonow
nie spozywac napojow ani jedzenia
15 3 15
2010-03-25T19:13:43+01:00
1) trzeba być cicho. niczego nie dotykać nie biegać po muzeum
2)
a)trzeba słuchać prowadzącego
b)trzeba zadawać pytania
23 2 23
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T19:15:13+01:00
1)

1-Zachowac cisze
2-Zachowywac sie stosownie do miejsca w ktorym jestesmy
3-Nie spozywac napojow
4-Sluchac sie przewodnika(lub osoby nadzorujacej)


2)

1-Sluchac bardzo uwaznie o czym mowi przewodnik lub dana osoba
2-Czytac legendy danych przedmiotow


Tyle mi wpadło do głowy ;]
32 3 32