Odpowiedzi

2010-03-25T19:14:15+01:00
Zależy jakiego, a objawy są różne począwszy od wymiotów zakończywszy na śmierci. Głównie to są wymioty, bóle brzucha, biegunki, halucynacje, zaburzenia pamięci, śpiączka no i zgon.
Polecam się na przyszłość (biologia i chemia), a zażalenia jeżeli są to proszę pisać na wiadomości prywatne, pozdrawiam.
2010-03-25T19:17:24+01:00
Muchomor sromotnikowy ma w sobie toksyny które mogą być nawet śmiertelne dla człowieka.Podobnie muchomor wiosenny.
Biegunka.
Śpiączka.
Zgon.
Wymoty.
Halucynacje itp.
Jeśli jakieś wątpliwości pisz do mnie.
POzdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T19:17:47+01:00
Objawy są widoczne po ok 6 h po zjedzeniu grzyba, choroby są takie zespół nieżytu żołądkowo-jelitowego, zespół muskarynowy zespół pobudzenia psychoruchowego zwany zespołem muchomora plamistego Zespoły rzekomosromotnikowe obejmują zatrucie piestrzenicą kasztanowatą oraz zatrucie zasłonakiem rudym.