1) Dlaczego nie wszystkie dzieci lubią czytac ksiazki ?
2)Uloz pytania do ponizszej krzyzowmki
a.wydma
b.Sopot
c.Hel
d.nizina
e.Gardno
3)Wyjasnij dlaczego nalezy chronic roslinnosc rosnaca na wydmach.
4)Zaproponuj informacje o zakazie chodzenia po wydmach nadmorskich

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T19:19:16+01:00
1.Ponieważ są leniwi.
2.

1.Piaszczyste wzniesienie o różnym kształcie,usypane przez wiatr?
2.Jedno miasto z trójmiasta ,jest tam największe molo w polsce?
3.Pierwiastek,który z łacińskiego nazywa się "helium"?
4.Wielka forma ukształtowania terenu?
5.Jezioro przybrzeżne na Wybrzeżu Słowińskim?

3.Roślinność wydmową powinniśmy chronić ,ponieważ rośliny te mają dobrze rozwinięty system korzeniowy.Nie wolno zrywać tych roślin ,ani chodzić po wydmach.Zerwą się korzenie i piasek będzie się osuwał.

4.Nie choć i nie deptaj wydm nadmorskich!!!


Myślę że pomogłam i licze na naj.:)***
7 4 7
2010-03-25T19:24:35+01:00
2) Wydma- Wał piachu to...
Sopot- trojmiasto twrzą Gdynia, Gdański i...
Hel- miasto na piolskiej mierzeji
nizina- teran położony od 0-300 m n.p.m
Gardno- Jedno z jezior położone nad M. Bałtyckim

3) Powinnśmy chronić roślinność rosnącą na wydmach, ponieważ są one najczęściej chronione.

4) Nie niszcz wydm!
Nie choź po nich!
To niebezpieczne!

Plis, daj moją odp. jako najlepszą, potrzebuję punkty ;)
Błaaaagam! ;)
20 4 20