1. Jakich cech mogę się nauczyć od Józefa aby i omnie było powiedzieć !
,,Członek sprawiedliwy "' to przedmiot : Religia
Pomóżcie
a to przedmiot matematyka : zapisać
2.skala mianowa 1:3000 i liniowa




3. skala mianowa 1:500 i liniowa
narysować i prześlijcie mi te zdjęcie !
pomóżcie !!!!!!!! I powiedzcie jak to zrobiliście !!

3

Odpowiedzi

2010-03-25T19:20:21+01:00
Od Józefa możesz nauczyc sie cech takich jak: dobroc, odpowiedzialność , sprawiedliwość

tych 2 nie wiem przynajmniej tak mogę pomuc
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T19:21:19+01:00
3.
1:500
1cm-500cm
1cm-5m -mianowana
0__5__10__15__20m -liniowa

1cm na mapie odpowiada 5m w terenie

Jak zamieniasz na metry to od np.5000 odejmujesz 2 zera i wtedy 1cm-50m
Jeśli dalej nie rozumiesz to moj nr.gg 11910860
Postaram sie wyjaśnić ; )
2010-03-25T19:34:42+01:00
Na pierwsze nie znam odp .ale 2 i 3 umiem

2.1:500
1:0,005 km

i liniowa robisz tak rysujesz linie :) i na poczatku piszesz 0 na koncu km i robisz podzilke co 1 centymetr kreska i na pierwszej kresce piszesz 0.005 na drugiej 0,0010,na trezcuej 0.0015 itp.

3.1:3000
1:0.03 km

i liniowa robisz tak sama jak ta dogury rysujesz podzilke na poczatku 0 na koncu km co 1 cm podzilka i na pierwszej wpisujesz 0,03 na drugiej 0,06 itp.