Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T19:16:39+01:00
Zamień na dm²:

0,0342m²---->3,42 dm²
0,0068m²---->0,68dm²
0,0202m²---->2,02dm²
0,0718m²---->7,18dm²

Zamień na dm³:

0,00396m³---->3,96 dm³
0,000024m³--->0,024dm₃
0,00018m³---->0,18dm₃
0,00078m³---->0,78dm³

Liczę na najlepszą. Z godnie z obietnicą.
2010-03-25T19:16:45+01:00
Zamień na dm²:

0,0342m²----> 3,42dm2
0,0068m²---->0,68dm2
0,0202m²---->2,02dm2
0,0718m²---->7,18dm2

Zamień na dm³:

0,00396m³---->3,96dm3
0,000024m³--->0,024dm3
0,00018m³---->0,18dm3
0,00078m³---->0,78dm3

;))
2010-03-25T19:21:28+01:00
0,0342m²---->3,42 dm²
0,0068m²---->0,68 dm²
0,0202m²---->2,02 dm²
0,0718m²---->7,18 dm²


Zamień na dm³:

0,00396m³---->3,96dm³
0,000024m³--->0,024dm³
0,00018m³---->0,18dm³
0,00078m³---->0,78 dm³