1. Przedstaw swoją klase !
2. Powiedz , co sie robi w szkole !
3. Zadaj pytanie osobie dorosłej !
4. Przedstawić nauczycieli z mojej klasy !
5. Zapytac rówiesnika , czy dany przedmiot mu sie podoba oraz odp. na to pytanie
6. Opowiedzieć o swoim planie zajęc !
DAJE NAJ ! PILNE ! xdd

2

Odpowiedzi

2010-03-25T19:19:41+01:00
Stell vor seine klase! Sag, was sie er macht in der Schule! Fragen stellen der Erwachsene! Die Lehrer von meiner Klasse vorstellen! Zapytac rówiesnika, oder der gegebene Gegenstand ihm sie gefallen sowie odp. auf das die Frage mit seinem Plan erzählen zajęc!
14 1 14
Najlepsza Odpowiedź!
  • olai
  • Rozwiązujący
2010-03-25T19:21:55+01:00
1. Wir sind klasse 7b. Wir sind 11 Jungs un 11 Madchen

2. In schule Ich lerne Deutsh, Math, English, Erdkunden itd.

3. Herr Iza, wo, wohen Sie?

4. Herr Moskwa unterrichtet Deutsch

5. Was it dein Lieblingsfach?

6. Am montag hat Deutsh, Mathe, Sport ind biologie itd.

;-)

Jest odpowiedź na poziomie 1 klasy gimnazjum osoby która zaczyna uczyć się niemieckiego. Domyślam się że pytania z ćwiczeń magnet ;-PP

Pozdrawiam !
28 4 28