Odpowiedzi

2010-03-25T19:19:09+01:00
Hmm....
Ignacy krasicki to raczej zajmował sie pisaniem bajek sla dzieci
Stasic był pisarzem i tez publicystą
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T19:22:24+01:00
Staszic i kołątaj to byli publicysci polityczni
( proponowali oni szeroki program reform politycznych m.in. zniesienie liberum veto, wprowadzenie dziedzicznego tronu oraz spolecznych wprowadzenie praw dla chłopów i mieszczan.)

Ignacy Krasicki - poeta, prozaik i publicysta.
Jeden z głównych przedstawicieli polskiego oświecenia. Nazywany "księciem poetów polskich".
1 5 1