Oblicz koszt wycieczki dla 45 uczestników, wiedząc, że:
- bilet ZKM kosztował 1zł
- bilet SKM kosztował 1,80zł
- bilet wstępu do Muzeum Narodowego kosztował 4zł
- zakupiono 15 czekolad po 2,70zł
- zakupiono także 45 batoników po 1,62zł
- całkowity koszt wstępu na wieżę Kościoła Mariackiego wyniósł 90zł

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T19:22:37+01:00
45*1= 45 - bilety ZKM
45*1,8= 81- bilety SKM
45*4=180- bilety do MN
15*2,70=40,5- czekolady
45*1,62=72,9- batony
90- kościól Mariacki
45+81+180+40,5+72,9+90=492,30[zł]

Wyc. kosztowała 492.30 zł
7 2 7
2010-03-25T19:27:41+01:00
45*1+45*1,80+45*4+15*2,70+45*1,67+90=45+81+180+40,50+75,15+90=511,65[zł]