1. Wymienione mieszaniny podziel na jednorodne i niejednorodne :
piasek z solą, stop miedzi i cynku, mąka z siarką,
wody z alkoholem.

2. Korzystając z produktów jakie masz w kuch sporządź jedną mieszaninę jednorodną i jedną niejednorodną. Opisz krótko tok postępowania.

Szybko proszę ; ))

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T18:47:18+01:00
Jednorodne: stop miedzi i cynku, woda z alkoholem
n.jednorodne: reszta

ad 2.
woda z solą
do naczynia z wodą wsypuję sól i mieszam
jednorodna

mąka z makiem
obie te substancje umieszczam w płaskim naczyniu
niejednorodna
1 5 1
2009-10-29T18:47:48+01:00
Jednorodne:
stop miedzi i cynku, wody z alkoholem
niejednorodne:
piasek z solą, mąka z siarką,

groch z kukurydzą: należy wsypać do słoika groch i kukurydzę i wymieszać-niejednorodna

herbata z cukrem: należy wsypać cukier do gorącej herbaty i wymieszać-jednorodna
2 4 2
2009-10-29T18:53:35+01:00
1
piasek z solą, niejed.
stop miedzi i cynku, jed.
mąka z siarką, niejed.
wody z alkoholem jed.
2
jedn. woda + płyn do mycia naczyń
niejed. ryż + woda