Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • ajo
  • Początkujący
2009-10-29T18:57:43+01:00
Uważam że zdarzenie w Sokółce jest cudem, ponieważ podobne zeczy dzieją sie w różnych kościołach na świecie. Faktem jest też to że hostia która zamieniła sie w tkankę serca mieśniowego posiada grupe krwi taką samą jak na szatach w które był obwiniety Jezus Chrystós w grobie. Bóg nam daje cuda żebyśmy bardziej w niego wierzyli, więc nie okłamujmy sie. Każdy katolik w końcu uwierzy w ten cud, wystarczy troche poczytac na temat cudów danych przez Boga.
2009-10-29T19:06:32+01:00
Przy dawaniu komunii ksiądz upuścił Ciało Chrystusa.Wiec nie można było dać jej już wiernym.Ksiądz włożył ją do pojemnika z wodą.Po jakimś czasie otworzył pojemnik i... .Zamiast wody była krew, a zamiast ciała Chrystusa był kawałek mięśnia sercowego.Kościoły i specjaliści ciągle to badają.Kościół dopłuki nie będzie miał 2000% to nic nie może potwierdzić!