Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T19:29:25+01:00
Muzyka jest lekarzem duszy i dlatego autor chciał żeby słowa miały takie samo znaczenie. :)
22 3 22
2010-03-25T19:29:43+01:00
Niech słowa obmywają cię jak muzyka

dla mnie to znaczy ze miłe, dobre słowa są dobra dla duszy myzyka tak jak i dla nas .



pozdroo . ; dd
22 3 22
2010-03-25T19:30:17+01:00

Moim zdaniem to znaczy ,że miłe słoowa są miłe dla duszy tak jak muzyka.

..:)) Miło było pomóc !
Wydaje mi się ze tak ;/
14 4 14