( proszę rozpisać dla przykładu tak ;
P= axb
P= 2 cm × 2 cm
P= 4 cm lub inne potrzebne działanie matematyczne )

a) Oblicz długość boku kwadratu o polu 81 cm².
b) Jakie pole powierzchni ma kwadrat o obwodzie 20 cm ?
c) Oblicz obwód kwadratu, którego pole jest równe 400 m² .

Proszę o przemyślane i dobre wyniki !! ;))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T19:31:09+01:00
81 cm² = 9cm x 9 cm

20 / 4 = 5
5 x 5 = 25cm²

400 m² = 20m x 20m
20cm x 4 = 80 cm
2 5 2
2010-03-25T19:40:50+01:00
A)81cm2/ x2(do potęgi 2)
x=9
9*9=81cm2
bok=9
b) 20cm/4=5cm
5cm*5cm=25cm(Kwadratowych)
c)400m(kwadratowych)/ 20= 20m
20m*4 =80m
2 4 2