Odpowiedzi

2010-03-25T19:32:01+01:00
Moim zdaniem odpowiedz jest prosta.
Nie
Ponieważ Hitler był straszną osobą nawet nie porównywalną z Stalinem
Oczywiście obaj byli okrutni ale hitler gorszy
:( MOim zdaniem tak jest.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T19:50:24+01:00
Nie
gdyz hitler byl zlym czlowiekiem ktory mowil ze czarni ludzie nie moga zyc zabojal wszystkich gadajac przy tym nieprawdziwe zdanie
a jego cel to zabijanie wszystkiego co popadnie
a stalin miał wiare i chcial zyc w demokratycznym karju lecz niestety byl chory psyhicznie