Napiszcie, które z poniższych zdań są fałszywe, a które prawdziwe. Tylko poważne rozwiązania. Za najlepszą odp. 50%pkt więcej.
Kultura grecka, a po niej rzymska czerpały wzory z kultury egipskiej i babilońskiej.
Karol Wielki budował swoje państwo na podstawie wzorców kultury starożytnego Rzymu.
Akwedukty pełniły funkcje utylitarne, a oprócz tego miały także walory artystyczne.
Partenon to świątynia poświęcona wszystkim bogom w Grecji.
Koloseum to teatr rzymski, w którym odbywały się m.in walki gladiatorów.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T19:44:15+01:00
Kultura grecka, a po niej rzymska czerpały wzory z kultury egipskiej i babilońskiej.-prawda
Karol Wielki budował swoje państwo na podstawie wzorców kultury starożytnego Rzymu.-fałsz
Akwedukty pełniły funkcje utylitarne, a oprócz tego miały także walory artystyczne.-prawda
Partenon to świątynia poświęcona wszystkim bogom w Grecji.-prawda
Koloseum to teatr rzymski, w którym odbywały się m.in walki gladiatorów. -prawda
1 5 1
2009-10-29T22:39:21+01:00