Odpowiedzi

2010-03-25T19:33:58+01:00
Ojciec przedewszystkim uczy cie jak żyć , opiekuje się tobą i troszczy sie o Ciebie , w przykrych sytuacjach Ci pomaga , mnie ojciec nauczył wiele rzeczy jak np. Być samodzielnym. Dzieci ktore nie maja ojca sa czesto biedne poniewaz nic nie potrafia i bez pomocy ojca zostaja biedni do konca zycia :< Napisalem to z mojego doswiadczenia o zyciu :(
3 5 3
2010-03-25T19:35:51+01:00
Ojciec nauczył mnie wielu rzeczy. Kiedy sie urodziłem uczył mnie mowic, chodzic, pisać i wielu innych potrzebnych i mniej potrzebnych rzeczy. Kiedy byłem starszy, nadal uczył mnie wielu nowych rzeczy, np. jak łowić ryby, naprawiac przedmioty. Ojciec uczy mnie życ i cieszyc sie ze wszystkiego co dobre.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T19:37:35+01:00
Napisze za Ciebie ; d coś wymyśle ; dd cos z mojego życia też wezme ; dd

Mój Ojciec uczył mnie wielu rzeczy .
Gdy chodziłam już do zerówki uczył mnie czytac
książeczki które były zakupione już kedyś.
Zawsze pytałam coto za litery a tata powtarzał mi aż się nauczyłam.Trudności miałam z kolorami więc gdy po deszczu na niebie była kolorowa tęcza uczyłam się wtedy poznawac coraz bardziej świat.Mama także nieomijała mnie boto ona przy tę czy częściej stawała. Uczył mnie Ojciec uprzejmości , grzeczności i wiele innych rzeczy potem poszłam do 1 klasy , 2 , 3 , 4 i tak przeszłam do 5 ; d Rodzice nadal mnie uczą wielu rzeczy ponieważ chcą bym wyrosła na pożądną dziewczyne i zdobyc jakiś zawód ; dd
2 5 2