To jest tw talesa

oblicz dlugosc oscinka x narysowan
ych trojkatow rownobocznych

a podstawa ma x
boki maja po 10cm a kad piedzi bokami ma 120stopni

b

trojkat rozwartokatny boki maja x kad miedzy bokami ma 120 stopni a najdluszy bok ma 16 pierwiastkow z 3

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-25T19:39:12+01:00
W a) to podstawa ma 10cm, bo to jest trójkąt równoboczny, a jest napisane, że boki mają po 10 cm.

a w b) nie wiem ocb, proponuję poćwiczyć ortografię. :)

2010-03-25T19:39:58+01:00
A) x=10
b) x=16 piewiastków z 3