Odpowiedzi

2010-03-25T19:36:47+01:00
Boże kochany
Dziękuje
Dziękuje za wszystko.Za to że mam rodziców swych najdroższych.Za szacunek do nich i za miłość która z ich serca do mnie przepływa.
Dziękuje.
2010-03-25T19:37:13+01:00
Panie boże modle się za rodziców.Modlę się za nich ponieważ bardzo ich kocham i dziękuje za wszystko co dla mnie robią.Chciałabym prosić cię boże abyś sprawił aby byli zawsze zdrowi.
Amen
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T19:38:26+01:00
Panie Boże!
Dziękuję Ci za to,że stworzyłeś moich rodziców.Staram się ich jak najbardziej szanować,chociaż czasem mi to nie wychodzi.Dlatego chcę z całego serca za to przeprosić.Obiecuję,że będę się starać zmienić swój stosunek do Nich.
Amen