Odpowiedzi

2010-03-25T19:37:22+01:00
Według mnie można być rycerskim w dzisiejszych czasach, jeżeli się ktoś postara. Wystarczy, że mężczyzna lub chłopiec pomoże staruszce na przejściu, podniesie coś kobiecie, przepuści kogoś, osunie krzesło itp. Wystarczy tylko chcieć. Niestety niketórzy są chamscy i bezczelni.
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T19:40:37+01:00
Moim zdaniem można. Rycerze (drużyna) byli bardzo uprzejmi w stosunku do innych ludzi. Nie wywyższali się ani nie poniżali innych. Rycerskość w potocznym tłumaczeniu może oznaczać kulturę osobistą. Rycerskość w dzisiejszch czasach to np. ustępowanie miejsca w autobusie osobie starszej, mówienie sąsiadowi ,,dzień dobry'', ustępowanie kolejki w sklepie osobie która ma małe dziecko lub spieszy się itp.
8 3 8