Odpowiedzi

2010-03-25T19:39:24+01:00
Jest to matematyczny stosunek odległości na mapie do odległości w terenie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T19:41:04+01:00
Np masz skale 1:200000
Czyli że jeden centymetr na mapie to 200000 cm w rzeczywistości
Gdy odejmiesz dwa zera będziesz miała w metrach 1:2000
Czyli że jeden centymetr na mapie to 2000m
A jak odejmiemy pięć zer to będzie w km czyli 2km


Licze na naj