Odpowiedzi

2010-03-25T19:45:12+01:00
30km/h = 30 *1000/3600 = 8 i 1/3 m/s





15 m/s = 15 * 3.6 = 54 km/h
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T19:48:36+01:00
Odp.
Zobacz jak to działa!Jezeli chcesz zamienić [km/h] na [m/s] podziel przez 3,6 a jeżeli chcesz zamienić [m/s] na [km/h] pomnóż przez 3,6.
V=30[km/h]/3.6=8,33[m/s];
V=15[m/s]*3,6=54[km/h].
Możesz to sprawdzić w każdej sytuacji i jest dobrze.
Np.V=72[km/h]/3,6=20[m/s];
V=10[m/s]*3,6=36[km/h].
11 4 11