Odpowiedzi

2010-03-25T19:41:17+01:00
Kłamstwo nie zawsze musi byc złe, no bo np, jak ktoś jest gruby, lub brzydki to mu tego nie powiesz bo sie obrazi
albo jak powiemy komuś bolesną prawde to też może sie źle poczuć
3 2 3
2010-03-25T19:41:34+01:00
1.Niekiedy lekarze okłamują pacjenta w sprawie stanu jego zdrowia.
2.Okłamujemy,aby nie sprawić innym przykrości.
3.Jesli chronimy kogoś bliskiego np syna,ojca
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T19:42:59+01:00
Kłamstwo nie zawsze jest złe czasami musimy kłamać aby uchronić swoje życie np. tak jak przesłuchiwani niewolnicy pod zaborami naszego kraju. Kłamstwo ogólnie uważa się za złą cechę. Lecz niekoniecznie jest złem.Dlatego każdy musi kłamać kiedy w grę wchodzi jego życie.

Może być ? ;)
3 2 3