Odpowiedzi

2010-03-25T19:42:46+01:00
A.Burak,Rzodkiew,Marchewka,Seler,Pory
B.Burak,Marchewka,Seler,Rzodkiewka,Pory
1 5 1
2010-03-25T19:44:58+01:00
Buraki,cebula,por,rzodkiewka,seler..

tak mi sie wydaje
a drugiego nie wiem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T19:46:21+01:00
1.

# burak ćwikłowy
# maniok jadalny
# maranta
# marchew zwyczajna
# pasternak zwyczajny
# pietruszka korzeniowa
# seler korzeniowy
# słonecznik bulwiasty


2.


# Burak

# Marchewka

# Seler

# Pory

# Czosnek



2 4 2