Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-29T18:55:41+01:00
Ja uważam, iż jest to powieść, która opowiada o czasach ówczesnych, czyli o tym, co się dzieje tutaj i teraz, zawierająca treści ponadczasowe. Jednym z przykładów może być powieść Michała Bułhakowa "Mistrz i Małgorzata".
3 3 3
2009-10-29T18:55:54+01:00
Powieść w której wydarzenia dzieją się w czasach współczesnych.
3 2 3