Odpowiedzi

2010-03-25T19:44:21+01:00
Niekoniecznie, to zależy od kątów, np.: jeżeli kąt ostry w rombie będzie wynosił 60 stopni, a bok miał 10cm, to krótsza przekątna będzie miała 10cm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T19:50:14+01:00
Nie, przekątna rombu ma inną długość niż bok.
bok=10cm przekątna= 13cm (zależy jaki narysujesz romb)

PS. w kwadracie przekątne mają przekątne takiej samej długości jak bok.