Odpowiedzi

2010-03-25T19:46:49+01:00
Szanowny panie dyrektorze!
Uprzejmie chciałabym prosić o przyjęcie mnie do pracy w laboratorium.Mam spore doświadczenie i z pewnością nie będę sprawiać kłopotów w zawodzie.
Za odpowiedzenie na podanie byłabym bardzo wdzięczna.
Dziękuje
Z poważaniem
[imię i nazwysko]
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T19:59:57+01:00
Alina Kowalska Mniszek,2.3.2010
ul.Kosnowska7
87-600
Dyrektor
" Rozrodu i Warunkowania ''
w Mniszku
ul.Mysłowska10


Zwracam się z uprzejmą prośbą o przyjęcie mnie do pracy w laboratorium.
Prośbę motywuję tym, że w bieżącym roku kończą mi się oszczędności pieniężne i chciałabym znowu normalnie pracować.
Dziękuję za pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.

Alina Kowalska

załączniki:
1)życiorys
2)świadectwo szkolne
19 3 19