Odpowiedzi

2010-03-25T19:56:31+01:00
A)
t=a/x-5 |*x
tx=a-5 |:t
x= (a-5)/t

b)
p=a+x+ax
x=(p-a-x):a

c)
m=(x+1)p-3x |:p
m/p-(x+1)= -3x |:(-3)
x=(m/p-(x+1))/3

d)
w=1/x + p
1/x=w-p
x=1/(w-p)


Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T19:57:16+01:00
Tylko matme zrobię

a) t=a/x - 5x / *x-5x
t*x-5x= a
t*4x=a / -t
4x= a-t /÷4
x= a-t/4

b) p=a+x+ax
nie wiem jak
c) m=(x+1)p-3x / ÷p
m/p= 2x-1 +1
m/p+1=2x /÷2x
m/p+1/2=x
d) w=1/x + p /*x
wx=1+p /÷w
x= 1+p/w