Odpowiedzi

2010-03-25T19:46:25+01:00
Obwód ; 30 cm
30 : 4 = 7.5
Może pomogłam ;)
I prosze najj .!
1 5 1
2010-03-25T19:46:44+01:00
Obw=30cm
30cm:4<boki>=7,5 cm

Każdy bok ma po 7,5 cm
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T19:46:47+01:00
X=1bok
x+1=2 bok
x+2=3 bok
x+3=4 bok

x+x+1+x+2+x+3=30
4x=30-6
4x=24
x=24:4
x=6cm

boki mają:
1 bok=6cm
2 bok=6+1=7cm
3 bok=7+1=8cm
4 bok=8+1=9cm

spr. 6+7+8+9=30
1 5 1