Karol zajął I miejsce w wojewódzkich biegach przełajowych. Napisz w dwóch zdaniach ocenę tego wydarzenia wcielając się w :
a) zazdrosnego kolegę
b)kolegę, który go podziwia za to
c)kolegę, który okazał się słabszy
d)nauczyciela Wf(trener chłopca)
e)nauczyciela j.Polskiego który martwi się ze Karol ma duże zaległości z powodów treningów

2

Odpowiedzi

2010-03-25T19:48:52+01:00
A) no tak, temu pupilkowi to zawsze się udaje...pewnie trener, ma znajomości, i mu coś załatwił. wielkie mi rzeczy.
b) eh, zawsze zazdrościłem Karolowi formy, i woli walki. Podziwiam go za to. Muszę się za siebie porządnie wziąć...
c)Tak mało brakowało...A jednak, lepszy wygrał.W następnym roku lepiej sie do tego przyłożę
d)Wiedziałem, że Karol da sobie radę. To wspaniały chłopak- jest w nim duży potencjał
e)cieszę się z jego sukcesów sportowych,ale cóż,niestety tylko na to ma teraz czas. a za polski, w którym ma duże zaległości, też przydało by się wziąć


;p pomogłam? ze łba pisane :d
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T19:52:04+01:00
Marek niech będzie przykładowym imieniem kolegi.

A) Karol znowu zajął pierwsze miejsce w biegach przełajowych.
Czuję się sfrustrowany, że nie mogę mu dorównać.

B) Karol jest niesamowity, ponieważ jego szybkość i orientacja dały mu wielką przewage nad rywalami.
Jest dla mnie osobą której chcę dorównać za wszelką cenę.

C) Karol znowu okazał się najlepszy, a ja mogę tylko patrzeć jak biegnie przede mną.
Niemam pojęcia czy kiedyś mu dorównam.

D) Jestem niesamowicie zadowolony z Karola, ponieważ wykazał na treningach dużą determinacje i zawziętość. Teraz oczywiście widać rezultaty.

E)Martwię się z powodu treningów Karola. Jego oceny stanowczo się pogorszyły przez brak poświęcenia czasu na naukę.
3 5 3