Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T18:55:38+01:00
5+4 = 9
36 : 9 = 4
4*4 = 16 - krótsza część

Krótsza część ma 16 cm.
2009-10-29T19:09:28+01:00
5+4=9
36/9= 4

5 do 4
5 * 4= 20
36-20 = 16

odp. 16
2009-10-29T19:36:41+01:00
Ja bym to zrobił tak i wydaje mi sie ze jest to najprostrzy sposób:)

5:4 to jest stosunek

5+4 =9
36:9=4

5*4=20
4*4=16

tzn ze odcinek podzielono na 20cm i 16cm:)
wiec krótszy odcinek ma długość 16cm:)