Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T19:49:45+01:00
Korzystne dla rozwoju rolnictwa:
-długi okres wegetacjny
- równinny teren
- wystarczające opady i rozkład ich w roku
- łagodny klimat

Niekorzystne dla rozwoju rolnictwa
-tereny górzyste
-krótki okres wegetacyjny
-mało opadów/ za duzo-susze, powodzie
-zły klimat
-przymrozki itp.;)

Tez to miałam .;d
2 5 2
2010-03-25T19:51:27+01:00
Korzystne dla rozwoju rolnictwa:
-ukształtowanie powierzchni
-idealne warunki pogodowe
-duże zasoby wody

Niekorzystne dla rozwoju rolnictwa:
- duża ilość gór i niesprzyjających terenów
- dużo dróg i ulic
-mała liczba zatrudnień w rolnictwie


Nie wiem. Chyba może być. ;)
4 4 4