Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T07:57:04+01:00
Na słonecznikach, ponieważ najlepiej z roślin lubią słońce, czyli są światłolubne. Codziennie odwracają swoje główki w stronę słońca.

Polecam się na przyszłość (biologia i chemia), jakieś nieścisłości proszę wyjaśniać na PW, pozdrawiam.
1 5 1
2010-03-27T08:30:55+01:00
Najlepiej to widać na słonecznikach bo są bardzo wrazliwe na slonce i obracają sie w jego strone w bardzo szybkim czasie. (inne rosliny tez sie obracaja tyle ze wolniej)