Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T19:55:49+01:00
Ponieważ to człowiek zagospodarował tą ziemię. Wydzielił pola i posadził roślin. Osiadł na tej ziemi na stałe wiem są tam również drogi i zabudowania. Roślinność jest pod nadzorem człowieka bo to on pilnuje jej wzrostu i tego jak i co rośnie. Człowiek ingeruje w przyrodę.
70 4 70
2010-03-25T19:56:59+01:00
Człowiek (rolnik) uprawiający tutaj zmienia ten krajobraz według własnego uznania tak, by mógł uzyskać jak największe plony.
81 3 81
2010-03-25T19:58:04+01:00
Ponieważ ludzie dostosowali rodzaj ziemi i ukształtowanie terenu do swoich potrzeb. Człowiek musiał najpierw wypalić rosnące lasy aby powstało pole. Jechanie pługiem po polu jest ingerencją człowieka w środowisko naturalne. Krajobraz rolniczy jest w większości terenów w Polsce.
147 4 147