Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T19:58:40+01:00
Pb=60π cm²
Pc=78π cm²
V=? V=Pp*H
Pc=2Pp+Pb
78π=2Pp+60π
18π=2Pp /:2
9π=Pp
Pp=πr²
r=3
Pb=2πr*H
60π=2π3*H
60π=6π*H/:6π
10=H
V=9π*10=90π cm³

Odp: Objętość jest równa 90π cm³
2010-03-25T20:06:50+01:00
P=2πr²+2πrH
78π=2πr²+60π/-60π
18=2πr²/:2
9=πr²/:3,14
2,9≈r²/√
r≈1,7cm
V=πr²H
Pb=2πrH
60π=2π1,7H/2π
30=1,7H/:1,7
H=17,6cm
V=π1,7²×17,6
V=2,89π×17,6
V=50,9πcm³
V≈50,9×3,14≈159,8cm³