Odpowiedzi

2010-03-26T12:55:49+01:00
NAjwiększym kontynętem na ziemi jest Azja a najmniejszym Australia. Największy ocean to spokojny a najmniejszy Indyjski. Największa ldnośc jest w Chinach a najmniejsza w luksemburgu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T12:58:24+01:00
Kontynenty:
-Europa
-Azja
-Afryka
-Ameryka Północna
-Ameryka Południowa
-Australia
-Antarktyda

Oceany:
-Spokojny
-Indyjski
-Atlantycki
1 5 1