Dam naj!
Formacją roślinnym(roślinność) przyporządkuj klimat(typ klimatu), w którym one występują :
1) lasy iglaste strefy umiarkowanej
2) lasy liściaste i mieszane strefy umiarkowanej
3) stepy strefy umiarkowanej
4) pustynie strefy umiarkowanej
5) pustynie strefy gorącej
6) sawanny
7) roślinność wysoko górska

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T20:06:17+01:00
1. umiarkowany
2. umiarkowany
3.umiarkowany
4.umiarkowany
5.zwrotnikowy
6.podzwrotnikowy
7.okolobiegunowy
14 1 14
2010-03-25T20:07:43+01:00
1). UMIARKOWANY
2). UMIARKOWANY
3). UMIARKOWANY
4). UMIARKOWANY
5).ZWROTNIKOWY
6).PODZWROTNIKOWY
7) .ASTREFOWY
2010-03-25T20:09:40+01:00
1. umiarkowany
2. umiarkowany
3. umiarkowany
4. umiarkowany
5. zwrotnikowy
6. podzwrotnikowy
7. okołobiegunowy

:)