Odpowiedzi

2010-03-25T20:01:17+01:00
Moim talentem jest piłka nożna. Jestem w niej bardzo dobry. Dzięki klubom w moim mieście mogę rozwijać mój talent.
2 2 2
2010-03-25T20:05:23+01:00
Bardzo interesuje się informatyką. Jestem w tym zakresie bardzo bobry. Umiem nawet pisać bez patrzenia w klawiaturę trudne wyrazy. Z przedmiotu dostaje zawsze same szóstki i piątki :p Aby rozwinąć się bardziej w tym kierunku mogę chodzić na zajęcia dodatkowe z informatyki, douczać innych którym ten przedmiot sprawia trudności. W internecie mogę się komunikować z zawodowymi informatykami i poznawać nowe rzeczy. SDużo mogę się też dowiedzieć z książek.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T20:06:09+01:00
W wieku ( .. podaj wiek ..) lat zacząłem uczyć się piłki nożnej, jako mały bobas lubiłem kopać i kulać piłką. Do dziś gram z myślą, że mogę świetnie spędzić czas z przyjaciółmi na śmiechach i zabawie. Chciałbym dalej rozwijać swoje zdolności piłkarskie poprzez :
- chodzenie na mecze i oglądanie zawodowców
- zabawę z kolegami
- wyjazdy na zawody szkolne i między szkolne piłki nożnej
Mam nadzieję, że moje marzenia z piłkarstwem się spełnią i dalej będę mógł kontynuować ćwiczenie swoich zdolności piłkarskich.

Możesz sobie coś pozmieniać ;)
5 4 5