Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • KaK
  • Początkujący
2009-10-29T19:02:55+01:00
Np. malowanie lakierem, pokrywanie niklem, chromem
5 5 5
2009-10-29T19:05:41+01:00

1. Smarowanie olejem.
2.Przechowywanie w suchym miejscu.
11 4 11
2009-10-29T19:27:16+01:00
Sposoby ochrony metali przed korozją:

1.Dobór odpowiedniego metalu lub stopu.
2.Osłabienie agresywności środowiska.
3.Zmniejszenie depolaryzacji tlenowej przez usuwanie tlenu i elektrolitów o odczynie obojętnym.
4.Ochrona katodowa.
13 4 13