Odpowiedzi

2009-10-29T19:03:24+01:00
Antropomorfizm- nadawanie bogom postaci i cech ludzkich
politeizm- wielobóstwo
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-29T19:13:19+01:00
Antropomorfizm- nadawanie bogom postaci i cech ludzkich
Politeizm- wielobóstwo
Mity - jako zbiór określeń norm etycznych
Animizm - wiara w duchy
Fetyszyzm - Oddawanie czci boskiej przedmiotom martwym


Myślę, że to jest poprawna odpowiedź ;)
1 5 1