Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T20:03:56+01:00
Witam wszystkich. Przed wami uczestnicy w biegu na 60 metrów. Z numerem 1 Arkadiusz Adamczyk, z numerem 2 Mariusz Kuczkowski, z numerem 3 Marcin Wierzba, Z numerem 4 Lucjan Gęsikowski, z numerem 5 Julian Baranowski i z numerem 6 Tomek Rózga. Za parę minut zacznie się wyścig, więc proszę być cierpliwym. 5, 4, 3, 2, 1 i ruszyli! Widzimy, że Adamczyk biegnie szybko i się nie poddaje, na razie jest pierwszy, ale cóż to Wierzba go przegania! Proszę państwa co za wyścig, co za emocje! Wszyscy uczestnicy biegną co sił w nogach, nikt się nie poddaje, ale tylko jedna osoba będzie pierwsza, tylko jedna zdobędzie złoty medal! Jest, mamy zwycięzcę! Wygrał Marcin Wierzba. Gratulacje!

7 5 7
2010-03-25T20:05:54+01:00
Dnia 24 marca o godzinie 16-stej odbyły się skoki narciarskie w Planicy . Był to konkurs drużynowy o mistrzostwo świata w lotach Narciarskich .
Wyniki były wyrównanie , ale jednak Austria prowadziła . Niezawodny Gregor Schlierenzauer to on poprowadził Austrię tak wysoko . W Vancouver nie był w formie . Wykorzystał to Simon Amman i Gregor miał brązowy medal . Mistrzostwo drużynowe w lotach w Planicy wygrała Austria . Austrię reprezentowali m.in : Gregor Schlierenzauer , Thomas Morgenstern , Andreas Kofler . Dziękuję za uwagę . Mówiła Matylda Kran .
26 1 26