Kto ma pomysł ?
dokonczycie mi wierszyk wielkanocny ?
prosze to bardzo wazne ,mam to na jutro a dopiero teraz sobie przypomnialam
Na stole siedzi biały baranek .
W koszyczku leży stos pisanek .
......................................
........................................
........................................
.......................................

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-25T20:07:47+01:00
W koszyczku leży stos pisanek
Ubranie mokre, pełne wody,
mające pełną rację ochłody.
Teraz już mamy swoje jajka,
więc możesz je "pochłonąć" niczym piękna bajka.

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-25T20:08:29+01:00
Kiełbasy w nim też nie braknie,
Ani soli ani pieprzu w kieliszeczku.
Stól pięknie nakryty i ozdobiony
Oraz Pyszne białe i czarne dwie babki.

Taleze też już są na
Barszcz wielkanocny.
Zaraz goście przybędą wiec
Jajka nie może zabraknąć
Aby sie podzielić.
Oraz Chleba do barszczu.
1 5 1