Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T20:06:38+01:00
Urodził się 8 stycznia 1884 roku w Stryju , zmarł 31 lipca 1953 roku.
Gdy miał juz 14 lat zaczął pisac wiersze . W wieku 16 lat Opublikował swoje pierwsze wiersze.
Studiował na Uniwersytecie Lwowskim .
Po I wojnie Światowej wrócił do ojczyzny.
Napisał między innymi : ,,Szatan z siódmej klasy'' , ,,Awantura o Basię '' , ,,o Dwóch takich co ukradli księżyc '' .
2010-03-25T20:07:12+01:00
Makuszyński Kornel (1884-1953) urodzony 8 stycznia 1884 w Stryju, a zmarł 31 lipca 1953 roku w Zakopanem, polski prozaik i publicysta.
był autorem humoresek i felietonów, zebranych m.in. w książkach: Rzeczy wesołe (1909), Kartki z kalendarza. Recenzje teatralne zawarł w Duszach z papieru (tom 1-2, 1911).
Makuszyński Kornel (1884-1953), polski prozaik i publicysta.