Do wymienionych poniżej kanałów i cieśnin dopasuj morza i oceany , które one łączą .

A kanał Sueski .....
B kanał panamski
C Cieśnina Gibraltarska
D Bosfor
E Kanał Kiloński

1 Morze bałtyckie -Morze północne
2 Morze Śródziemne -morze czerwone
3 Morze Karaibskie -ocean spokojny
4 Morze czarne- Marmara ,,,




Prosze na teraz ....

Pilne :)

2

Odpowiedzi

2010-03-25T20:15:45+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T20:17:28+01:00
A 2
B 3
C 2
D 4
E 1
22 4 22